zasady udrzania kvalitnej erekcie

Ste spokojný so svojou erekciou a výdržou? To je výborné! Ak máte ničo okolo 25 rokov, asi vás ešte nenapadlo prečo by ste sa mali zaoberať schopnosťou dosiahnuť a udržať dostatočne pevnú erekciu. Toto je však vek, kedy by vás to už zaujímať malo…

Je dôležité uvedomiť si, náš životný štíl dokáže výrazne ovplyvniť to, či budeme mať ešte v budúcnosti vôbec nejakú možnosť prežívať plnohodnotný pohlavný styk. Fajčenie, nadmerná konzumácia alkoholu, jedlá s vysokým obsahom cholesterolu nám výbornú erekciu po päťdesiatke zabespečia asi ťažko. Práve vysoký tlak či srdcovo- cievne ochorenia majú za následok časté zlihávania a neschopnosť dosiahnuť erekciu.

Stravujte sa kvalitne

Tvrdá erekcia je vo veľkej miere závyslá od kvality krvného obehu. Preto môžme povedať, že ak budete konzumovať jedlá ktoré neubližujú vášmu obehovému systému, prospievate tým aj kvalite erekcie. Jedzte pre to primerané množstvo rýb, potravín s obsahom omega3 mastných kyselín a vyhýbajte sa živočišným tukom. Na tvrdosť penisu výrazne vplýva aj arginín, ktorý je obsiahnutý najmä v hovädzom mäse, orieškoch či sóji. Na sój si však dajte pozor. Mužom vo vyššom veku totiž nemusí prísť vhod jej schopnosť zvyšovať podiel estrogénu v krvy, čo môže maž na vašu erekciu práve opačný účinok. So sójou to nepreeháňajte!

Stres škodí erekcii

Ak musíte často prežívať časový press, hádky, či iné nepríjemné situácie doma alebo v práci, snažte sa tomu za každú cenu vyhnúť. Stres totiž aj u veľmi mladých ľudí môže zapríčiniť, že erekcia nevydrží dostatočne dlho alebo sa prípadne vôbec nedostavý. Prečo je to tak? Počas obdobia zvýšeného stresu sa vyplavuje veľké množstvo Kortizolu. Ten doslova pohltí mužský pohlavný hormón Testosterón a zníži jeho koncentrácie v krvy na minimum. A bez testosterónu nemôže byť ani kvalitná erekcia.

Bicykel je diskutabilný

Mnoho odborníkov hovorí o tom, že bicyklovanie zapríčiňuje výrazne vyššie rizyko vzniku erektilnej disfunkcie v neskoršom veku. Áno, aj toto tvrdenie má svoje opodstanenie. Nadmerná jazda na bicykli totiž vytvára zvýšenézaťaženie prostaty. Dostatočný pohyb je však tiež veľmi dôležitý faktor pre udržanie zdravej erekcie. Odporúčame vám pre to používať špeciálne tvarované sedalá a vystužený cyklistický odev.

Zvýšte hladin testosterónu

Dostatok testosterónu je kĺúčom ktvrdej erekcii a bez neho by žiadna nebola. Vlastne by sme bez neho neboli ani m muži. Ak sa začnete bezdôvodne cítiť unavený, bez chuti do života a myšlienka na sex vam na tváry vyčaruje iba kyslú grimasu, je pravdepodobné že vaša hladina testosterónu klesla. Ideálne riešenie je v tomto prípade navštíviť lekára ktory vás vyšetrí a navrhne účinnú liečbu.

Hodnotenie čitateľov
[Hodnotili: 1 Skóre: 5]

BEZ KOMENTÁRA

ZANECHAŤ ODPOVEĎ